Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου
Χανιά, Κρήτη, Greece
Η ζωή είναι ένα ταξίδι..εμπλουτίστε την με πολλά μικρότερα για να την κάνετε πιο όμορφη!

Κυριακή 2 Ιανουαρίου 2011

Τελευταίες μέρες στην Τσεχία με τους γονείς!

Και κάπου εδώ ολοκληρώθηκαν οι 5 υπέροχοι μήνες παραμονής μου στο όμορφο Μπρνό και έφτασε η μέρα και η ώρα της επιστροφής μου στην πατρίδα (εδώ γελάμε)....πατρίδα μέρι τότε είχε γίνει η μαμά Τσεχία χιχιχιχιχιχιχι

Ευτυχώς ήρθαν και με μάζεψαν οι αγαπημένοι γονείς γιατί θα έβγαινα τόσο υπέρβαρη στο αεροδρόμιο που ακόμη εκεί θα ήμουν!!!!!! Εκτός από τις βαλιτσούλες παρακάτω είχαμε και άλλα μπιχλιμπίδια + τον υπέροχο βασιλικό μου βέβαια...που ακόμη καλά κρατεί!!!!!! (θα υπάρξουν αποδείξεις σε επόμενο post)

Το γέλιο όμως ήταν όταν έσκασα μύτη στο αεροδρόμιο Χανίων 1 Ιουλίου να σκάει ο τζίτζικας ντυμένη σαν Εσκιμώος με ζακέτα, κολάν, καπέλο λες κι ερχόμουν από το Βόρειο Πόλο.....

Θα το ξανάκανα όμως.....ζωάρα σε θέλω πίσω          :((((((((((((((((((

Αεροδρόμιο Χανίων...1 βαλιτσούλα οι γονείς μου και τα υπόλοιπα δικά μου!!! Ευτυχώς που ήρθαν να με πάρουν!

Μια γλαστρούλα στην Πράγα!

Καρλόβι Βάρι (Karlovy Vary)!

Καρλόβι Βάρι (Karlovy Vary)!

Καρλόβι Βάρι (Karlovy Vary)!

Καρλόβι Βάρι (Karlovy Vary)!

Κάστρο της Πράγας..από τη γέφυρα του Καρόλου!

Βραδυνή Πράγα!

Παλιό Δημαρχείο και Αστρονομικό Ρολόι Πράγας!

Υπέροχο Τσέσκι Κρούμλοβ (Cesky Krumlov)!

Οι υπέροχοι γονείς μου στο υπέροχο Τσέσκι Κρούμλοβ (Cesky Krumlov)!

Εσωτερικό καθεδρικού ναού στο Τσέσκι Κρούμλοβ (Cesky Krumlov)!

Το κάστρο στο Τσέσκι Κρούμλοβ (Cesky Krumlov)!

Το κάστρο στο Τσέσκι Κρούμλοβ (Cesky Krumlov)!

Θαμώνας του κάστρου στο Τσέσκι Κρούμλοβ (Cesky Krumlov)!

Μπαμπάς a la cameraman να πούμε!

Στο κάστρο στο Τσέσκι Κρούμλοβ (Cesky Krumlov)!

Λατρεμένα κόκκινα δέντρα! Μόνο όταν επέστρεψα συνειδητοποίησα ότι η Νεάρχου (οδός στα Χανιά) είναι γεμάτη από αυτά! χιχιχι

Τι γλυκό cafe στο Τσέσκι Κρούμλοβ (Cesky Krumlov)!

αισίως Μπρνό (Brno)!
Καρλόβι Βάρι (Karlovy Vary)!

Πέσαμε πάνω σε γάμο στην πρωινή μας βόλτα στην Πράγα (Prague)!

Πράγα (Prague)!

Πράγα (Prague)!

Μοντερνιές στην Πράγα (Prague)!

Η μαμά πάπια με τα παπάκια!!!!!   (photo by dad)

Εθνικό Θέατρο και Όπερα Πράγας!

Η Γέφυρα του Καρόλου! (Karluv Most...που λένε και τα Τσεχάκια!!)

Δεν υπάρχουν σχόλια: